loading...

آشپزخانه استیل البرز

شیرآلات در هر خانه ای به عنوان نگین آن خانه شناخته شده و در سالهای اخیر بیش از هر کالای دیگری مورد توجه قرار گرفته است. در این بین همیشه یک چالش بزرگ برای خریداران وجود داشته و آن این است که چه برندی

محمد جواد کوثری بازدید : 43 شنبه 10 مهر 1400 زمان : 1:19 نظرات (0)

شیرآلات در هر خانه ای به عنوان نگین آن خانه شناخته شده و در سالهای اخیر بیش از هر کالای دیگری مورد توجه قرار گرفته است.

در این بین همیشه یک چالش بزرگ برای خریداران وجود داشته و آن این است که چه برندی، چه مدلی و چه رنگی را به چه قیمتی و البته چگونه و از کجا خرید کنند.

برای بررسی و مطالعه مقالاتی از این قبیل این مقاله به شما پیشنهاد می شود.

برند های زیادی در دنیا اقدام به تولید و عرضه شیرآلات کرده اند، در این بین در چند دهه اخیر در ایران نیز تولید کنندگان مطرحی در بازار ظهور کرده و در این بین شرآلات ساختمانی قهرمان صدر بازار در چند سال اخیر بوده است.

معرفی قهرمان

شیر قهرمان از مطرح ترین و به روز ترین شیرآلات ساختمانی ایرانی بوده که در چند سال اخیر با نوسازی خط تولید خود و همچنین تولیدات مدرن توانسته بار دیگر در صدر فروش شیرآلات ایرانی قرار گیرد

از ویژگی های مهم شیر قهرمان بهره مندی از بدنه مستحکم برنجی، آبکاری با کیفیت بدنه شیر، قطعات مصرفی با کیفیت و مطرح دنیا، تنوع مدل، رنگ و قیمت می باشد.

شیرآلات قهرمان در حال حاضر در سه رده ارزان قیمت، اقتصادی و لوکس اقدام به تولید کرده و علاوه بر شیرآلات در اقلام جانبی دیگر همچون علم دوش حمام، فلاش تانک و سایر شیر های جانبی می باشد.

20 مدل پرفروش قهرمان کدام است

رده اول فروش شیر قهرمان اختصاص به مدل اسپانیا قهرمان دارد. این مدل دارای تنه ای مستحکم، طراحی مینیمال، آبکاری کروم و قیمت مناسب است.

رده دوم فروش نیز مدل ایتالیا قهرمان بوده که ساختاری مشابه مدل اسپانیا داشته و با ظرافت و زیبایی بهتری عرضه شده است.

رده سوم فروش مدل آبشار قهرمان است که ارزان ترین مدل شیر قهرمان بوده و از کیفیت بالایی علی رغم بدنه ظریفش برخوردار است.

رده چهارم فروش مدل تنسو رویال قهرمان است که آن هم به دلیل قیمت مناسبش توانسته بعد از مدل آبشار قرار گیرد.

رده پنجم فروش به مدل فلت و فلت رویال اختصاص داشته که در رده شیرهای لوکس قهرمان قرار گرفته و بدنه مستحکم همراه با طراحی فلت باعث فروش قابل توجه شده است.

رده ششم فروش نیز به مدل تتراس می رسد. تتراس بدنه ای به شکل استوانه و گرد داشته و دارای اهرم بسیار زیبا می باشد.

رده هفتم نیز مدل آلمانی قهرمان است که مشابه با مدل های شیر های گروهه آلمان بوده و در مدل ظرفشویی دارای زیبایی خاصی می باشد.

رده هشتم نیز به مدل سهند می رسد. این مدل به دلیل قیمت مناسبش در لیست 20 فروش ویژه قهرمان قرار داشته و دارای طراحی ساده می باشد.

رده نهم به مدل آرمال می رسد که دارای بدنه ای مستحکم البته با طراحی سخت تری است. این شیر با آبکاری کروم، کارتریج سرامیکی به فروش می رسد.

رده دهم نیز مدل کاستا و همان فلکه ای قهرمان است که در رده شیرهای کلاسیک بوده و از قیمت مناسبی برخوردار می باشد.

رده یازدهم به بعد در واقع اختصاص به شیرهای سری جدید قهرمان داشته که در 5 سال اخیر تولید و عرضه شده و در این بین رنگ بندی نیز مورد توجه شرکت قرار گرفته و مشتریان می توانند انتخاب خود را گسترش دهند.

رده یازدهم فروش مدل یاقوت قهرمان است که در دو رنگ بندی کروم و سفید موجود بوده و دارای بالاترین کیفیت ساخت شیر می باشد.

رده دوازدهم نیز به مدل بهادر اختصاص داشته است. این مدل دارای طراحی سبک و زیبا و در عین حال در رده شیرهای اقتصادی قهرمان قرار می گیرد. بهادر در سه رنگ رکوم، طلایی براق و مات موجود می باشد.

رده سیزدهم نیز مدل باران قهرمان است. این مدل طرحی مشابه بهادر داشته ولی در عین حال از زیبایی و ظرافت بیشتری برخوردار است. این شیر در رنگ کروم و طلایی موجود است.

رده چهاردهم مدل آنتیک قهرمان است که از گران ترین و لوکس ترین مدل های قهرمان محسوب می شود. این مدل دارای طرحی کلاسیک و در سه رنگ کروم، طلایی براق و مات موجود است.

رده پانزدهم نیز به مدل موج قهرمان می رسد. این مدل دارای شیر ظرفشویی و روشویی فوق العاده بوده و در دو رنگ کروم و سفید به بازار عرضه شده است.

رده شانزدهم نیز به مدل نگین اختصاص یافته است. این شیر با طراحی کلاسیک و مشابه مدل آنتیک در رده گران ترین شیرهای قهرمان بوده و در دو رنگ کروم و طلایی به فروش می رسد.

رده هفدهم مدل دریا می باشد که در دو رنگ کروم و طلایی تولید شده است. این شیر دارای طراحی کلاسیک با اهرم خوش دست و زیبا می باشد و از قیمت به مراتب بالاتری برخوردار است.

رده هجدهم مدل ارس قهرمان می باشد که این شیر نیز دارای دو رنگ طلایی و کروم بوده و از قیمت بالایی برخوردار است. این شیر در کاربرد ظرفشویی دارای مدل فنری و جزیره می باشد.

رده نوزدهم نیز ارکیده می باشد که در سال 1400 وارد بازار شده و از استقبال بالایی نیز برخوردار گشت. در حال حاضر این شیر در رنگ رکوم موجود می باشد.

رده بیستم به اقلام جانبی برند قهرمان اختصاص داشته و علم دوش حمام قهرمان می باشد. یونیورست قهرمان در سه رنگ سفید، کروم و طلایی در طرح های گرد و فلت، کلاسیک و مدرن در دو کاربرد دو کاره و تک کاره به فروش می رسد.

جهت مشاهده قیمت و سایر محصولات قهرمان به نمایندگی رسمی شرکت فروشگاه اینترنتی شیرآلات قهرمان مراجعه نمایید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 70
  • بازدید سال : 484
  • بازدید کلی : 2,360